諗住遲d先去拜山, 點知最後都去左拜.. 著到一d都唔似去拜山=.= 沿路我同呀妹都搵緊有冇人著唔係cons or運動鞋, 終於搵到個女人.. 佢都好似望住我地呢=p
拜祭ge儀式都好多下.. 仲要同其他人講下點樣拜-.- 咩要拜土地先wo.. 好多煙-.- 搞左個零鐘就落山... 個位好難插花..=.= 第時一定要搬過個位! 等我大個先la=p