個胃搞到我胃痛, 又有胃氣, 要食幸福胃x素... 好難食a...
條腸唔知做咩事, 呵左2日, 2日都係一早一晚, 唔通肚臍入風@@ 呀妹話, 我叫到全棟樓ge人都知我肚痛去大大,, 我都唔想, 咁真係好鬼痛丫ma..>0< 好驚聽日都係咁/_\