hunghung黎個陣見到呀妹, 呀妹話hunghung一路跑一路say hi=v= 估唔到佢會行條小路.. 我地食哂呀妹3個包, 搞到佢番黎無得食tim=p 好彩搵到張成績表.. 同hunghung一齊出去.. 唉... 原來仲要再in架?好麻煩bo.. 快d搵到工就好-3-