琴日day off,又黎左個新同事.. 又係住粉嶺=v= 真係咁岩ge.. 朝早5個人.. 唔駛9點就執好哂d包..神速=v= 成日俾d盤整到隻腳, 腳指好痛a.... 中午有成8個.. 真係壯觀@@ 無慧姐ge日子真係好開心... 放3:15.. 又過1日lu..