朝早番工搭火車個陣.. 隔離個女仔係到大笑..跟住就喊=0= 嚇死人.. 有同事琴日唔見左對鞋@@ 唔會俾人偷ma??
放工去左搵hunghung, 跟住去打table tennis.. 之後番home再玩啤牌... 我好勁a..win得最多=v= 不過呀妹仲係搵唔到層層疊...=3=