今日朝早得3個,我,烈同yan.. 我諗住順手,點知其他人會覺得係有問題..=.= 好彩yan提番我.. 但係我真係唔知烈會係咁lo-.- 慧姐真係勁針對yan\_/ 放工後同yan響後梯到傾.. 估唔到會咁個bo=3= 唉..不過佢6月都番夜.. 都無得一齊食lu=3=