今次輪到小花花cycling.. 我都覺得今次捐唔到血.. 點知真係=0= 等多個星期喇.. hunghung搭番去大水坑諗住同花花一齊踩.. 跟住我地都唔踩lu=p 番fanling.. 送hunghung走.. 好眼訓.. 有呢種心情個陣就會好想聽張柏芝ge歌....." 林慧打黎..本身唔想去食飯.. 但係好似好衰....約齊文學班..都係去喇.. 原來o宇仲遲過我=] 好好味wo.. 特別係個糖醋排骨=v= 食到好晏..因為要等定邦=.= 超級眼訓~~~