yan無入order.. 無法包食>< 不過做少好多野.. 秋燕話放工去食譚仔.. 我同a妹行住mk等佢.. 花園街129號搵死我!! 恩甩底=.= 娃娃同ka整完頭黎.. 一齊係到傾番工d野...yan又同烈嘈=0= 食完hunghung訓醒過黎.. 俾左張吉野家印花卡我..呵呵 俾mammy食.. 響番沙田join佢地.. 跟住就去吉野家食=]