落雨無得去ocean park>< 諗住去捐血...又捐唔到>< 爭0.5..........><><又要再痛多次.. 買左盒3文魚sushi.. 好好味>v< 之後再食老婆餅同皮蛋酥.. 一樣咁好味>v<