原來都有好多人睇laughing gor.. 去買飛個陣得番d邊邊位... 個mon唔大ge=.= 不過好好睇a..~!! 一路食包一路睇.. 我拎左超多包=p 睇完去左搭免費巴巴.. 估唔到排隊個到hunghung都會撞到人bo.. 等左ok耐先有巴巴.. 番到HOME SD埋D兕俾YAN.. HAHA..快D去睇LAUGHING GOR A=V=