唉...
烈同YAN又響到嘈喇..=.=
SO我要執凍餅+收銀+抹盤夾..
咁又何必呢..一場同事..
YAN9月都要去KUNG TONG喇..
唉唉唉~~
我決定左..番學+番PT TIME!
不過未同MAMMY講=3=
放工去MOS搵老公...公XP
HUNGHUNG好傻a...soy當醋落落我個碗仔翅到..
嗯...好夠味lo
我無唔放你架=p
買吸塵機變左買個識郁ge掃把..
$163..都抵ge..
番home try下..
d hair唔係響個拉圾箱到lo..
長得濟..要自己蚊番..
不過都好方便=]
房署真係sd左俾我喇..
咁有效率..拿拿聲聽日俾番佢地先..
THX A...
我都諗住過幾日問你拎架喇..
我又要拎A>V<
|