hunghung遲左1mins.. 真係好唔抵a><
放工等埋秋燕.. 點知佢bf又黎左-0- 咁就一齊搭火車番home..
6點2去到禾花亭.. 點知個d人一定要2個到齊先入得.. 最終都call埋呀妹黎先.. 等左1hr.. 好彩佢俾張卡位我地=v= 呀妹可以食埋小小野=] hunghung黎到個陣d野食都岩岩好到.. 次次食親都撞到人=.= 今次見到cindy一家.. 有冇咁岩..
食左好多a.. 果然少吃多滋味.. 多吃壞肚皮.. =p