新同事----a cat,
哈..係我呀妹個貓貓個英文版名=p
不過a cat個中文名好男仔---嘉明(令我諗起d劇集入面ge家明表哥=0=)
放工一齊番去..
佢住tai po..
交換埋tel no.
聽朝番工call佢=v=
出去接hunghung放工..
點知行出去即刻落大雨..
又打風=.=
吹歪左補習社借俾hunghung班傘=3=
應該唔緊要掛>v<
等hunghung個陣發現唔見左隻星星耳環><><
好慘a..
跟住我地行去m記..
見到老彤同佢bf>v<
行多幾步又見到cindy=]
咁岩a...
|