之前問左煒茵..
預計註冊需時1hr..
去到beacon睇下個class name list,
一見到我個名響最少人個班,
超開心...仲同anna同班tim
點知點名個陣無我名,
個a sir仲好鬼cool咁話我唔係呢班,出去再睇過~
我明明睇清楚架ma\__/
再出去睇,真係用pen del左我個名,
死la..唔係無得讀ma..
再睇其他班..原來a班都有我個名=.=
咁去a班lo..
打開門,好多人,好嘈..
不過個a sir好似好得多..
估唔到隔離個同學仔之前都係mkc wo~
仲同賴生同班tim..修d科都一樣..
無啦啦俾人記名..唔記得呢間唔俾帶頸鏈=.=
好準時放學..
去kfc等hunghung=v=
食埋個lunch就去番工lu..
得3個收夜..
搞到11點..
拎左好多包包..
hunghung都等左我好耐喇..
好喇..last time la..
|