ian上堂唔係教我地識英文 而係教我地點樣撞ans lo=0=
買香蕉糕食>v< 個間雲南米線無配料ge>< 個湯底超級清!! 雖然d麵同豬頸肉都好好味
買番支eye line喇~ 軍綠色~>v< skinfood今個月vip仲有個化妝袋送tim~
任仲恩呢排二丈到a? 好燥lo..
上完堂仲要上2個補習 有得拎it coupon喇~ 下sat要補上番hist>_<
接hunghung放工..2%1折呀!! 行左9個字~ 買左5件,$240到.. 好抵=v=