halloween 喇..今年係sat,無candies收>_< 朝早執下野...下晝出causewaybay.. 拎完就番入黎,拎D NOTE俾人~ 跟住同HUNGHUNG出去買袋~
成日食左一碗麵咋..超HUNGRY.. 行到胃都痛~~>< HUNGHUNG發揮佢史迪仔本能~~ 1.我個電跌落個回收箱 2.搞D玩具公仔 3.個魔術杯個計時器
晚餐:壽司同雞翼~ 食完充滿力量^^
第2次帶COLOUR CON XP
下次買GREEN先XP