今日kenkan test... 岩岩過左保險線咋=0= 早知撞哂c,都有成11分..
去買包食~ good taste~老婆餅有水準~ hunghung都話個牛肉包好味=]
今晚再整炒烏冬~ 比琴晚仲好味>v< 連我都佩服自己XP
撞到團長~~佢好似矮左XP