仲有tickets~~>.< 搵唔到人去...好彩慧慧ok姐=v= 好岩a~ 搭mtr撞到煒茵~我地應該搭同一班火車.. 跟住慧佢地遲我一兩班車咋..
唉..睇睇下睇到好辛苦~ hunghung黎左後都仲係咁.. 終於去到12點零個陣走左去嘔~ 嘔番琴日d野出黎=.=
搭通宵小巴~ hunghung條隊好短>< 番到home訓教都成2點..
好傻仔樣 >v<yeah~!