yeah!
x mas ge o park >v<
今日我地都遲左出門~~
去到o park都係11點姐=v=
x mas 個feel幾好 >v<
玩左2次滑浪"fly"船
對socks甩妝 >v<
then玩個滑梯~~唔係好刺激姐-3-
睇冰上表演~
好勁a ^^
個magic教室hunghung都識玩啵@@
今次唔係玩好多野~
玩埋個越礦fly車~
今次覺得好短..
個外佬人好勁..扑到10幾磅!!
hunghung唔俾我同聖誕老人影相呀>0<
番去食大家樂...好味呀..curry牛坑腩!
最衰個鐵板餐無香草焗田螺!!
hung番到去仲有得打邊邊=.=
玩到好累~但好開心=v=
隻公仔識得講野架>v< fly起左=v=
齊齊擺pose^^ 個效果出唔到黎tim>0<
|