今日hea下又溫下~ 距離考試日子愈來愈近了! 心情很緊張! 夜晚無啦啦又同mammy嘈喇.. 原因:我沖完涼唔著褸! 不過大前提係我一d都唔凍lo! 唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hunghung sd左條link俾我, 係一個korea mv, 記得之前呢個mv都係人地介紹我一齊睇 幾時就唔多記得lu....印象好模糊....