今日派左中化卷~ 文化問題 total17/54分=.= 實用文60分 reading 34/60分 listening 81 分 =v= 唔知oral-,- overall 唔知有冇c呢..
文學讀本61分 作文就44/70, 7.5+7.5+7.5 短文.. 出去就c lo.. 今次都無乜溫-.-
又潮濕... 中午番到home得2件壽司食... so整香蕉鬆餅 今次用自己d料整..同埋hunghung過左少少期ge 粉.. 焗左1半時間 完成 點都好過上次原味lo..