今日最後1日著校服~ ue section c 30分-.- section e 就56/91分 oral都有57.1分@@ 拉番埋都有e,but我aim d 呀 >.<
放左就傾oral~去左禾花庭食lunch~ 2次group discuss都係呀賴同bowie 聯手ban我同梨~ but好似無咁驚lu.. hunghung打黎話聽日去o park同cwb拎電話 >.<惟有聽日10點鐘傾hist喇.. 再出o park.. 都幾顛=.=唔可以俾mammy知XP