今日去左還個modam d電線超煩 打電話叫cable d人黎收線先 跟住去hunghung home 有大菜糕-v- 落m記食野... 買筆個陣撞到hunghung同學 佢就好啦..係戲劇個題 >.< 我個文化問題有c架!! 番到home肚瀉......... 好明顯有d"野"唔乾淨啦... 仲驚會發燒tim...