金日真係鬼好悶呀!!
又冇人約我出街喔!我又唔想約人喔!!!
星期日.竟然冇小學fd冇叫我同佢地一齊去網吧喔!!
可能係上星期六 佢地叫我一齊去探小學老師 我冇去∼佢地嬲左我@@
唉!!!成日都係屋企連電話都冇【保】我個女同仔都冇打比我><
最慘既係.成日都係我自己一個係屋企呀!!!!!
真係好無奈囉!
╮╯.╰╭ 怪誕