| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 5 日 星期三 

|
返大陸Ar  |
琴日冇忙得濟冇寫到,,
今日寫返la......
11點左有就返大陸,,
第一次用e道過關ja,,
搞到成個大鄉里錦,,
我又第一次搭大6 d火車wor,,
個度d飛唔係飛呢ga,,
好似銀仔錦ga___
超搞計!!
去到唔知邊到,,就食野la
等我老姐駁完髮,,
又要去接返佢,,又話唔識路
起條街到wait左佢成個鐘la
最慘既係佢駁完之後係2隻色Ga!!
同老媽起入完貨,,
就行下大街,d野平到死哇!
跟住行下行下發現左1個ho似旺中的商場
d野都幾平,,米狂買low
跟住返到屋企俾ar媽鬧到仆街
又話我大洗,,叫我今個唔ho再買野wor!!
點幾先上床sleeping,,so tried
其實某某同oin幾襯ar
人地又追佢,,食住上la........
|
| 刊登時間︰2006-04-06 06:42 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 4 日 星期二 

|
好HaPpY哇!!   |
今日食晏個時冧食麵包慳錢ga,,
但係又抵受唔住好運誘惑去左好運食..
放學超多野攞ar,,
差唔多成個櫃桶攞返屋企哇,,攰死!!
跟住就去電髮la,,,
電下電下電到8點la.....
跟住返屋開cam俾fafa同oin睇下我個新look
我e+個頭好誇,,千祈唔ho俾人捉la
聽日唔洗返學,,可以訓晏d~~so gd !!!!
|
| 刊登時間︰2006-04-04 11:02 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 3 日 星期一 

|
唔知咩主題哇!!   |
今日上堂,,堂堂都起度發夢望街
其實我e+覺得坐窗口位都幾好ar
出面D風景幾令aR,,
如果後面唔係個kai仔起度嘈住晒仲好.......
係math堂要帶返副眼鏡扮留心,,
對於我俾佢鬧左+幾次既經驗呢睇,,
只要我唔講野,,齋望實佢
錦以後既日子就唔洗再俾佢鬧La!!!
放左學本身想去睇ling打波Ga,,
但係又冇人陪,,so就同san返屋企.......
返到屋企搞左陣野,,又做睡公主lu~~~
聽日去電luan佢la,,好期待aR~希望電令D la……
|
| 刊登時間︰2006-04-03 11:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 2 日 星期日 

|
~好悶aR~   |
今日好早起身ar,,12點起身去補習
眼訓死ar,,math test得7/30
狂俾人鬧aR!!!慘慘慘
2點幾補完,,又陪阿媽買33
揀呢揀去,,搞到4點幾先去食妟
去屋企樓下飲荼......
返到屋企真係悶到抽筋aR
好悶之際就打左俾小OO,
開始我傾電話既生涯LOW
佢其實係超無聊GA,,又起度扮忙
我地傾左4個鐘,,
佢終於俾人鬧佢傾夠未LA
跟住好無奈甘收線LOW
唉!!好妟LA E+,,仲有4樣HW未Do
聽日仲要返去俾人扣分,,冧起就想死
今日第一次寫返dairy,,希望有恆心D,,寫得奈D la......
|
| 刊登時間︰2006-04-03 12:25 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|