喲~~今日檢查校服....
指甲太長...衰左= =
已經一星期剪一次la~~咁快就長...新陳代謝快
無計....太後生la@@
被人昆左(其實係自己get錯)....以為琴日激怒左小惠
搞到今日買左飲品俾佢...><
重請佢食糖...係咪好笨??(係)
嘻...不過唔係嬲就好la
但係...佢重蝦我\ _ /
攞左我個電話繩幾日...唔俾返我
我嗌又唔夠佢嗌...佢既說話...真係令我拍爛手掌~精彩絕倫
________________________________________(對話)__________________________________________
『(姐姐...俾返我啦唔該...求下你la~~)我苦苦哀求下問
(我係妹妹.)惠答
(咁妹妹.俾返我啦..唔該)我再問
(咁你就唔好同小朋友爭野玩la~)惠一本正經地再答』
.................無奈ing.............
『(你唔俾我我唔同你說野...)我話
(你講咩話??)惠問
(.........................)
(你唔同我講野我唔俾返你..)惠話
(好la~~我同你講野....你俾我a~~)我話
(你迫我俾我唔俾...遲D先la~~)惠話
(遲D??明年今日呀?!!)我話
(唔係...係二月三十一日...)惠話』
P.S.之前惠話黎我屋企我都係答二月三十一日..佢抄我...記住..二月係無三十一日嫁^^
以上並唔係爛GAG.....係真人真事/ \
_______________________________________________________________________________________
哈...水魚整個個人物關係圖好好笑
整得幾好0~~^^
係啊係啊!!原來今日係羊仔生日..
我搶返個電話繩後就送左俾佢...生日快樂^^
哈...放學途中媽媽打電話黎...
要去東薈城食飯= =行行下要返轉頭lo∼
sorry la~~行行下走左= =
大家唔會怪我的...係咪??^^ |