2008 年 1 月 18 日  星期五   晴天


2008-01-18 分類: 未分類

今日又派多左2份''

哈哈....今次中於合格喇...開心死喇><''

中作``52.5/100...嘻...合格...真叻女-廿-'' -)

英文``36.5/70...又掂左''

今日調左位喇...同David坐...比牙欣估中-33-''

數學堂``比戈牙siR叫左出門口企-33-''

P. E堂``戈miSS冇番-0-''自修''

放左學去左釘耳...佢地夾錢比我...真偉大 -)

跟往就去左M記到...跟往蚊左粒耳環出黎..正左支耳針入去...

跟往就番屋企喇...

唉....我的鞋..爛左-33-''

發表時間:2008-01-18 11:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 hoiting17 的日誌)


yesno 於 2008-01-19 10:53 PM 發表:
cm La . hoiting
得閒去我gor blog
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





hoiting17
暱稱: □_牙婷..TinG
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客