2008 年 1 月 22 日  星期二   晴天


2008-01-22 分類: 未分類

今日牙欣去左田徑比賽''

所以牙怡同我番...點知我8.到未到-33-''

中文堂..陳音文冇番..正哇''

小息..有戈F.2既女仔問牙怡拎電話..同埋問佢咩台''

地理..溫siR又冇番-0-''差吾多戈個都冇番''

到到放學..牙怡佢地打下排球..打左陣就睇人踢球喇..

睇人踢球真系好危險...

到到6.幾戈陣就走人喇..我..牙怡..牙欣同埋吳其昌就去左食茶葉蛋''

 

發表時間:2008-01-23 12:04 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 hoiting17 的日誌)


ansyee987 於 2008-01-29 08:41 PM 發表:
cM一大個*-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





hoiting17
暱稱: □_牙婷..TinG
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客