今日閱讀堂戈陣牙siR響到講要去輔導班戈d人既名出黎
我仲以為有我份tim點知冇-33-''
我好想讀輔導班牙..又吾洗聽書wo不知幾正><''
放學去左女童軍''
其實去到都系吹下水甘...哈
4.10就放左喇...
跟往響學校到hea左陣就去左m記...
到左m記...乘戈人暖晒><''
哇...書復晒...