2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


2008-02-05 分類: 未分類

今日系最後1日番學喇..哈xdd''

聽日就吾使番學喇中於..嘻*v*

吾記得邊戈小息..牙欣正喊左吾記得左佢叫咩名佢戈個人..我地有去睇下..

因為戈到好多人喊緊..

所以牙欣話不如一齊喊囉..我就話你打我一把牙我就喊咖喇..點知佢真系打左洛咖\33/

我就真系喊左出黎t33t''畀佢打乘乘3把wo又頭又下爬又面朱燈-33-''

到到最尾戈3堂..到左禮堂到聽戈d吾知咩...

到到差吾多食晒野戈陣我問牙欣拎糖-0-''

點知畀牙死人牙siR睇到-33-''

仲畀佢罵左勁耐囉...咩是牙

到到放學''去左留堂..

放左留堂之後到到操場到..見到可愛佢地系到打排球''

佢地走左之後牙怡..牙欣..牙蔚..吳其昌同埋appLE佢地就一齊打排球喇-v-''

我就又系睇\3/

過左陣佢地就玩數字球喇..

我勁快輸囉..畀appLE拎左野-,-

跟往我地畀牙siR叫走左..我地就去左學校對面玩喇[拎埋學校戈波走xdd''}

跟往見到班識肥仔軒既人問我地有冇見到佢..就系甘佢地就同左我地玩喇

跟往過左陣我地見到戈勁似林俊匡既人行左出黎..

戈陣我地戈個都以為佢系林俊匡囉

到到差吾多7.就走人LU

同牙蔚一齊搭-0-''

 

 

 

發表時間:2008-02-05 01:51 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 hoiting17 的日誌)


wingyinman 於 2008-05-25 07:21 PM 發表:
比個CM仔你"""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ahchiu 於 2008-03-25 09:46 PM 發表:
再留多個CM先=] `
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ahchiu 於 2008-03-17 09:22 PM 發表:
CM FOR YOU-3-
得閒上我個BLOG坐下喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yanyanyy 於 2008-02-05 10:42 AM 發表:
對唔住呀~...你叫我打你...總知/.....sorry
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





hoiting17
暱稱: □_牙婷..TinG
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客