HAHA~~ 又一排冇打lu~ 雖然~~ 我相信因為冇人會睇到我打咩... 因為耐冇打... d人以為我唔打就冇上黎嘛....^_^ 但我都可以打出黎... 當比自己睇~xd 呢排去左三號碼頭番工... =3=兩日400元.... 仲正個m記kfc..... haha.. 肥榮呀媽出國玩3個月~ 佢屋企變成我同聰聰渡假的地方lu~xddddd 杰少部電腦又出事~xddd 原來旋風係母親節生日的@o@ 旋風.... 祝: 生日快樂 琴晚同賢哥佢地通頂... 去左公園飲酒...(我飲可樂).. 點知賢哥出左事-3- 比平時易醉得多=口=... 可能係情份問題... 之後我地2點幾去左旺角陽光旗艦店通頂.....