2010 年 12 月 25 日 星期六
Merry Christmas,~
各位聖誕快樂xd~ 尋晚d節目1波接1波=_=v 行完1場接1場=_=v 跟住就去左Ying屋企抖下=_=v 訓到岩岩返屋企@@~ 1陣同嘉欣姐出街~ 今個平安夜同大把人過@@~ 聖誕就同嘉欣姐過haaaaa~