呀豬的無聊故事

2011 年 7 月 20 日  星期三   雨天


累死的人在此!! 呆滯 分類: 呀豬日記

累死我了!琴日我去左練波...

Miss 馬叫我地練射波所以有一半時間練射波..

另外啲時間就係做體能...已死了。

最後我地要慢跑三個籃球場圈

但係突然落大雨,miss馬叫我地繼續跑,跑完先入去拉筋

成身濕曬...重點係我著長褲''痴''住我隻腳,超唔舒服!!

今朝成身酸痛...可能呢排無練波係咁。

我今朝又一次過做曬啲暑期功課啦!

總之就好累啦!累死人啦!!T0T






訪客留言 (返回 hoiyan52597 的日誌)


siusui_v 於 2011-07-20 01:30 PM 發表:
`comments;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]