累死我了!琴日我去左練波...
Miss 馬叫我地練射波所以有一半時間練射波..
另外啲時間就係做體能...已死了。
最後我地要慢跑三個籃球場圈
但係突然落大雨,miss馬叫我地繼續跑,跑完先入去拉筋
成身濕曬...重點係我著長褲''痴''住我隻腳,超唔舒服!!
今朝成身酸痛...可能呢排無練波係咁。
我今朝又一次過做曬啲暑期功課啦!
總之就好累啦!累死人啦!!T0T