今日老師叫我地練Drama:)
但係我地all都無練到
食食下crisp,王景珍入左泥評分
嚇到我face都青
之後又有個prefect入左泥
放左學之後
好在無比人留堂
就去左做drama
我係做橙色小矮人
今日因為我係小食部買左四十幾$野食
聲都沙
講野果閩仲走晒音
真係lor~
最後就同左chicken,莫庭欣,陳昭琳,戴曉琳一起搭巴士番屋企:)