| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 8 日 星期五
|
我錯在忘記你的 |
我錯在不廳你話 |
我錯得好離譜 |
|
我唔會再同佢地飲醉 |
我唔會在令你傷心 |
我唔會在唔返屋企 |
|
你回來吧 |
我愛你 |
需要你 | | 
| 氣.. |
分類: 死亡日記 |
我不該因這而氣....
我真係不該因小野来氣
但我真係估唔到ge係.
黃嘉倩:
"唔想打咪直接講"
[有錢仔真係有錢仔]
咩意思..??
我一直都冇依著妈俾我ge钱来做人
如因係我唔打俾你.
我可say:
sorry. ok冇?
但你讲左.后..
我選唔認佢/.
我唔會係你错.
只係我小氣....
你话講下笑
真係咁好笑?
|
| 發表時間:2008-02-08 09:46 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | ---------我係線-----------------------我係線-----------------------------------我係線---------------
|