| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 9 日 星期六
|
我錯在忘記你的 |
我錯在不廳你話 |
我錯得好離譜 |
|
我唔會再同佢地飲醉 |
我唔會在令你傷心 |
我唔會在唔返屋企 |
|
你回來吧 |
我愛你 |
需要你 | | 
| 我好多謝你的愛~ |
分類: 死亡日記 |
嘉嘉:
我好你的愛~這幾天我想好了
你的愛..我心領了
你問我去日本係咪避你~
答:
..係...我唔知點解要咁做~!
但我真係好想返回日本..
我想會愛上你的~[當我回港時]
但我已經决定..
不再回港的..
我在港的屋已經買出了~
對不起所有人!
我認我係唔想再見到你...
不!唔係唔想..
只係害怕....
可能你會好唔開心~
但我唔想再咁下去~
我會在日本裹過回之前的生活
朋友們:
你地會想..會怪責嘉嘉..
我唔係為佢而去的..
全都係我..
5關佢事的~
娉婷:
我的愛請你用來銘酒用吧~
嘉嘉:
這就係我教你怎樣
放下一個你喜歡的人吧!
你該愛一個你該愛的人
菜心:
你講得對的~
係我令佢愛上我~
並不是她錯..
而是我錯..
畢竟令他愛上我~
我會負責的
我ge fd:(由其係嘉嘉)
不要哭啊~
像我那樣......
留下眼淚..
為該的人而流下~
不要再粗魯(娉婷都係)
應成我好嗎?
算係我對你的最後的要求
|
| 發表時間:2008-02-09 03:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | ---------我係線-----------------------我係線-----------------------------------我係線---------------
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-02-14 03:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
3小姐 於 2008-02-09 04:03 PM 發表:
我就係唔中2你咁樣~ 5關佢事的~ 這只係借口吧 哼.. 你唔返來 我去日本找你.[我有你屋k地址] 限你5月6號前返來..
|
|