今日,
中文堂李sir又話小吉子....慘
其實我覺得小吉子講嘅野幾啱,
如果佢冇做嘅話我都唔會收la...
去咗禮堂跳舞,
超好玩啊!!
我n瑩笑到癡咗,小吉子n豬皮姐都係啊~
首歌都幾好聽....
跟住Mrs Pacy(唔知係咪咁打)叫左d''good dancer''出去跳,
我n瑩居然有份,
唔係呀嘛...
出到去,
有d尷尬!!
仲跳到亂晒...
數學堂,
~不用說了~
悶
食飯,
李sir揾小吉子傾計,
做咩係我張枱度傾wo....
又唔關我事...
所 以 我 勁 無 奈`
佢 搵 我 傾 計 又 吾 可 以 吾 李 佢..