阿某係牛排店做左事應好多年。 有一日,牛排店個老闆炒左阿某。 幾日後阿某就係火葬場搵到一份工,但係做左唔夠一日又俾人炒。 阿某個朋友就問:「點解咁快俾人炒左架?」 阿某答:「我只係講錯左野之嘛…咁都炒我,真係唔冇天理!」 阿某個朋友更加疑惑咁問:「你講錯咩呀?」 阿某好悲痛咁講:「先生,請問你要幾成熟?」