我去完CaMp喇!!
各位,
我寫返d行程先`
26/7:
2:00出發上車`
4:00-6:30
玩d低B aNd無聊gaMe
但係plaY得好開心^v^
6:30:
本來BBQ`
但係因為RaIn DaY
所以無得食`>3<
7:30
d呀sIr整哂d丸黎食`
9:00
變左全肉宴`
1條菜都冇><
9:30:
咩營燈會wOr`
個個組都要出來表演`
我地表演d咩就吾話你知`
bEcaUsE好[羅]
10:30
完左`食糖水``
腐[捉]雞蛋
11:30`
去洗白白`
--------------------------------
聽日再寫過`
因為仲有好多`
ThE EnD`
拜拜
|