小 肥 生 日 快 樂 -﹒!
今日系o8/o7- 今日黃雨wor-
本身諗住去剪頭髮-
但系因為甘都淆左底lu,,,
卷就派哂na-
OKAY LA- 但仍然未夠好-下次會再好d架na我!
就泥又暑假lu,,,我都未諗到學咩好-]
就泥又去旅行na-韓國ah!
要shopping ah wait for this trip!
一月一篇DIARY大日子!