|
|
2010 年 7 月 20 日 星期二  |
|
2010-07-20  |
最近日子比較忙:)
(其實還是懶洋洋-_-)
講下最近做咩啦;]
HK200
自從我入GS 見到MENTOR對200er既PASSION 200er之間既感情
令到我好想join而1個programme!
最後 真係入到 而個係第1個suprise
然後入到去由大家唔熟記唔哂d名到而家 大家感情咁真摰
而且係你地 Der係你地 唔小心咁俾左好多自信我:] 好多謝你地!!
我好想快d同你地去beijing 但係又唔想咁快去
因為好想同你地1齊相處相處相處 但係又怕去完之後大家會少左見面....
不過我相信大家既感情.v.
OK 除左同Der 講講學習上
自問我好少留意香港既事 就算留意個眼光都好短淺
不過經歷左咁多野我對HK認識多左 而且明白到自己身為1個HKer 好應該了解付出更多!
首先當然要做好200 因為我黎唔只係為左識更多人
到而家先記得自己到底要做d咩
希望我補救到啦!!!
加油加油加油!!!^3^
ToyStory3
又到我又笑又喊;]
好唔捨得呀...好多由細睇到大既cartoon都完左...
不過岩既 人係要長大
但係每1套cartoon教我既野帶比我既歡笑咩都好我都會好好記住:]
我既童年係因為你地先至圓滿既/\/\
補課
都幾難頂因為連上幾個鐘-3-
但係因為某D野我要好好努力啦;D
btw 我搵到自己既目標
我好清楚知道自己大學想入邊間想讀咩系!
不過重有排都未行到果步 我重要做好多野;]
加油啦HOLLY/\/\
我希望有1日我可以好PROUD OF自己
大聲講句..... =)
P.S.
唔PROOFREAD啦好眼訓/\/\"""
P.S.
岩岩見到可能出TOYSTORY4:]
P.S.
別對我太好吧
我怕自己無以為報.
|
刊登時間︰2010-07-20 10:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2010 年 7 月 13 日 星期二  |
|
2010-07-13  |
sosad今日見家長遲到
見左4個字:P
真係好鍾意余SIR呀!^^
諗起升F4果陣知道係佢做CLASSTEACHER
我都有D唔開心因為覺得佢好悶
但係而家唔覺啦 佢真係好錫我地:P
出$出力呀/\/\
聽日要補M2 CHEM 又要INTERVIEW/.\唉!
岩岩又睇E生lu~~
You raise me up.
|
刊登時間︰2010-07-13 10:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 70 | »
|