今日好似有點病的感覺,鼻水流過不停....吾知係咪因為工作環境比較涷﹏
所以隻手摸落頭都特別熱..鼻又一直吾通,搞到連把聲都變埋•︵•
宜家都下午,好肚餓的說﹏真係想請假,但一請假我又吾會真回家休息,
而是去左吾知邊到挽.....所以都係算啦...(咕...咕...)吾好意思啦~我太餓了T﹃T
吾知點解感覺到今日好似比平時還要累... 基本上今日的我是沒有精神的說. 不知道是否同琴晚的事有關呢?!琴晚我竟然發左個怪夢. 夢見自己的家人被人殺害.自己雖然沒事...但得到怪病.要做手法 做手法做到一半我就醒來了... 這個夢真的好真...如果是真的..我都不知道怎麼辦
吾知點解感覺到今日好似比平時還要累...
基本上今日的我是沒有精神的說.
不知道是否同琴晚的事有關呢?!琴晚我竟然發左個怪夢.
夢見自己的家人被人殺害.自己雖然沒事...但得到怪病.要做手法
做手法做到一半我就醒來了... 這個夢真的好真...如果是真的..我都不知道怎麼辦
今日既心跳吾知點解好似同平時吾一樣甘,個人好似特別容易緊張, 總是有種好難受既feel....到底發生左d咩事啊?! 這種感覺真係令我好辛苦, 壓迫到我都有點想喊出尼....我係咪有d咩問題呢.... 最近好似冇咩壓力, 不過算啦..都係等待自己個心慢慢平靜算.
最近感到有點困惑,感覺到身邊好像有一個同事喜歡我,but.....
會不會係我的錯覺呢?! 為了這些事感到不安,總是覺得真係有點事~~
今日係我第3個月番工啦...都係我有史而來最長既一份工, 但我對於這一份工作,我只是懷有想辭職既心態, 因此我份人好怕悶,偏偏我宜家既工作係一份文職, 雖然一星期有兩日假,但我吾中意甘悶,同份工成日都坐係到, 雖然係一份臨時工,但我都想佢宜家就炒左我好了, 我都有種衝動好想辭職,但我又想搵錢,我又吾想係家中high... 做多排想辭了T^T~~