今日上中文堂出貓好成功
賴肥同廢仁都俾人捉左
真係好開心
到左d&t我整左個心形
前面寫左(lo)(ve)後面寫左(文)(ching)
好靚牙!好令!可以照鏡!
英文堂我又出貓!都好成功!
都5知點解個個出貓咁廢!
到到週會好無聊!><
蔡sir带我地上班房!
好怕佢收電話!
點知就係捉整fan個果人!嚇死我
我好快去雲乾妺個靚仔牙卡打波
我贏左!不過我都估到!
打完籃球就打排球!
都幾好玩!
不過我好驚!聽日要玩東亞運動會
好緊張!!!!
玩完運動會要趕去青衣體育舘去排球比賽!
比完又要練波!
我就快死喇!
救命!
驚到死!好緊張!
今日係我開張依個日誌嘅大喜日子!
多謝大家
>< |