雖然唔係溫左好耐.
既然要留bio ...shitttt!!!!!!
朝早5點左右開始溫,
做左d past paper..
既然fail..
我計過我有35條..
無咩可能要留.
真係俾佢吹脹!!!!
算數~
gap堂係到講選科d野...
我驚驚地俾人cross..
又聽到leung sir 話平均1個人俾人cross..
攪到我超驚!!!!
好彩leung sir 話唔會..
我先定一定..
依家開始.
要專心上堂 唔要俾人cross