聽日就要測驗,但好似一D都唔緊張咁!!
好似測得好唔好都無咩所為咁!!!平時
都唔係咁嫁,平日有小驗ar默書ar都會
緊張到好似要死咁!!仲有一個幾禮拜就
exam la!!但好似咩嘟末做過咁,一見
倒D書就想sleep!!死la,今日個exam
好serious架por~唉''''''
呀~救命呀!!今日好多功課呀,補習D功課又多,學校
D功課又多,又就快要測驗喎!!我又未溫過書,點算呀
唔理la!!再想就會癡線嫁la今日,體育堂好開心,
因為好好玩,而且我我扔得最遠!!正呀~不過我都鐘意
跳高多D!!希望運動會可以再參加跳高lakaka~
我唔想咁快畢業呀!!雖然畢業離依家仲有段時間,
但係...不過都係要畢業嫁la希望可以考倒家姐
個間la,最好D friend 可以永遠同我一齊!!
6C friendship forever!!(^.^)/
今日同秦穎彤,陳舒鳴,sister and her friend
去咗海洋公園哈囉喂!![海洋公園哈囉喂嚇到repeat]
lee 句嘅,我可以話比大家係假既!!我一D都唔驚
我同秦穎彤,陳舒鳴去玩既時候,佢哋係咁拉住我,
而且陳舒鳴係巳經玩過一次嫁la!!但佢係叫得最
勁嗰個!!一入到去陰風陣陣,不久,就有隻鬼跳咗出
來,嚇到個兩個大叫,然後拉住我狂跑!!仲撞倒人!!
只要佢哋一見倒就狂叫!!我..我當然好無(内)la~
玩完之後,去咗玩滑浪飛船,飛天千秋......
總言言知,只要佢地一見到鬼,就狂叫狂跑,
整到D鬼係咁追我哋low!!到12:00就返屋
企lu,2:00 sleep
琴日10月7月,我地先去慶祝中秋節!!
我地7:45去咗香港仔嘉年華吃飯,
吃完之後就坐taxi去咗數碼港睇戲~
寶貝計劃!!我覺得lee套戲都幾好睇!!
有時就笑爆,有時又幾感人!!拍得好
good!!我一定會買返隻碟返去睇!!
10月14日我同我班friend 會去
海洋公園halloween!!正爆~
仲有呀,miss poon 10/14
birthday呀!!唔知會發生D咩呢!
今日去咗彤仔屋企開咗個日誌very happy
雖然今日好開心,但係琴日就相反~very bad!!
我第一次知道原來我個班是變態嫁!
琴日,我一返到school,就比miss poon鬧,
然後上音樂堂的時候,郭小強就就地阿尿
轉堂既時候,34鄧自然就整傷咗17!!
真係好少在同1日內發生咁多事嫁!!
眞係要好好了解自己個班!!