6蚊打既↓
今日同俊去左mk行街~
不過成2點先去= =餓到我暈..."
去到mk~緊係食左野先啦~
食完就去行下啦~係咁行..行..行
行行下上左去夾公仔= =唉..次次都差d^^"
夾夾下~yubi打俾我問我地打冰~跟住夾多次就去左搵佢啦
去到佢地又行左去第二到~
跟住就叫佢地係新之城等~
見到佢地就行多陣就番左葵芳~
跟住佢地走先~我同俊又去玩夾公仔~我唔信一個都冇=口=
跟住去玩~玩玩下又俾俊好彩玩左個"維黎熊"番黎= =
真係好彩~跟住佢就陪我去"答"車~
就係果時收到個mg...我都幾突然下.."
但到估到= =跟住番到去就同miko同yubi傾左陣.."
跟住又打俾俊叫佢打機~打打下又打埋日記啦~
p.s大家係咪好想知果個係咩mg呢...但唔好問我= =
==========================
釘釘的今天
琴晚同6蚊一路打機,一路叫人入我地個日記
玩到2點到就訓..訓..訓..
我到左11點yubi打左個電話俾我,
傾左陣就玩電腦lu,
玩到2點到,就同6蚊去左mk,
今日就係好熱呀,熱到出曬汗囉,
一去到,我地去左食野...
食完就去左行街街,行行下行左去新世紀..
我地玩電梯,玩玩下坐左係電梯到,
條電梯真係好高呀,好鬼死怕,
跟住就去左夾公仔,
點夾都唔得,玩人既,
點住yubi打俾我地,問我地係邊,
咁之後就去左搵佢地<YUBI,佢堂妹,大佬>,
跟住就行行下,有個女仔拉住我地
叫我地咩咩咩信用卡,
點知我地又唔救大,行行下我聽到d唔想聽到既野,
一時之間唔知想點,
跟住就話搭MTR走,
我同佢一個字都冇講過囉,
都唔知想點...THE NEXT STATION IS KWAI FONG
到左葵芳,點知佢地又唔落車,
冇野好講啦...咁之後我就幫miko買野...
我地行行下又夾公仔,
今日夾左幾10蚊終於夾到公仔了,
but送左俾6蚊...
之後送左佢搭車,跟住yubi sd 信息,
哦....果個就係6蚊果個<ps>
跟住就返屋企,
玩電腦....同yubi miko msn
and 6蚊打機
|