今日去左9龍仔度訓左一晚^o^
同傻豬儀傾左一陣電話之後...個電話冇電T^T
好慘T^T
∼∼傻豬>3<..希望早d度11月24呀>3<可以同你去街街>3<∼∼
/\/\ /\/\/\ /\/\/\/\/\
\傻豬/ \我愛你呀/ \一世都係>3<”/∼∼∼
\/ \/\/ \/\/\/\/




