好開心ar!!!!
番到去第二日朝早去左office拿schedule
見到張紙d課程... 唔再係語言班,國際班la~!
我可以讀正常ge美國高中課程la
唔洗再同日本人同班la~超開心
第一日番正常班, 感覺同第一日番語言班一樣
都係覺得難, subjects全部唔同晒lu
Second semester subjects:幾何, 體育, 信仰, 世史, 生理, 英文
希望今次會好似初初係過言班咁, 慢慢會覺得簡單la
新課程, 勁多功課, 第一晚用左成晚先做晒.........
新同學都十分好, 大部分之前都已經識
都很好人, 對我很好.
今日放學同2人個同學去左踢波...
超大個草地場. 仲要係冇人踢tim
格離有條河仔, 陽光普照, 但就厭熱左少少
踢完同佢地去左7仔買野飲...
坐低傾計傾到5點就番宿舍lu~
School Camp!!!
2月10~12 露營
遊戲, 才藝表演
最重要ge係會有足球比賽ar!!!
聽同學講全部美國人學生都唔識踢波.
今次終於有機會比我叻番次la~!
我要羸班日本仔...!!
Biology Trip!!!
3月7~9生物堂旅行考察
坐飛機去夏威夷群島中另一個島--Maui Island(貓宜島?)
三日兩夜.
聽說有潛水,坐潛艇,睇捕鯨,等...
但係都要問過屋企人先~
Spring Break Trip!?
3月20~28
春假, 9日唔洗番學...
同好同學計劃緊飛去另一個島玩, 地點未確定...
如無意外4人行...同3個係夏威夷最好ge朋友一齊去.
但係...都係要問過屋企人先~
School Trip!!!
5月份, 學校旅行
飛去夏威夷群島中又另一個島--Big Island(大島)
唔知幾日幾夜, 但係有d缺憾係要同埋班日本仔去...
今次唔洗問屋企人la~ 因為學費已經包埋^^
|