| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 12 月 2 日 星期日  |
| 2012-12-02 |
分類: 未分類 |
唔通老左?
QT都覺得好輕鬆
唔再緊張
前一晚仲....:p
今朝一早勁on9
test maths 但唔見左部計數機
shit
好彩有人share
到左比賽
唔係做首發
有小小....
第2局先再落
不過個output唔錯
通常唔係首發都比賽唔穩定
但好大力 明明輕一掂個波就去到好遠
哈哈
自我感覺良好
不過都左第2場波
有小小無助感
我做到野 但搥手拎唔到分
不過都化架啦.
到番前日吹波
吹miss wong
變得好唔客觀
好多野都偏幫左miss
好彩都保持同一個ball handling
比最撚煩既球証煩一煩 小小炆
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 600 | »
|