呀傑的日誌 

 

honkit
暱稱: 35A
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
鬼妺去上水賣芒果,巴士...
我去台灣起星提同博物...
郎朗去青衣做愛同睇樓...
用音符系西九龍同東京...
給巴膠一個家 齊來屌...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 631
今日人氣: 4
累積人氣: 7261

Today Is 2010 年 1 月 14 日  星期四
Weather Is 晴天
 
Topic: 我要變色...
MooD:
分類: 未分類
 
 

KF8311@35A-40

SUB KV3977

++++

睇完請留CM

 
PostTime:2010-01-14 09:31 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 honkit 的日誌)


FUCKYOU4ever 於 2010-01-16 12:28 AM 發表:
c[]mm3nT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FUCKYOU4ever 於 2010-01-16 12:28 AM 發表:
c[]mm3nT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FUCKYOU4ever 於 2010-01-16 12:28 AM 發表:
c[]mm3nT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tony8998 於 2010-01-15 09:47 PM 發表:
CMCM =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kai_lee 於 2010-01-15 05:59 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



saikaon 於 2010-01-14 11:44 PM 發表:
我都見到呀。
架車喺下午5點3左右,經過嘉翠園,後隨FW2096@31B
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tom` 於 2010-01-14 10:20 PM 發表:
我之前都有qooza 但覺得xanga好玩d=]

正題 :
車頭鬼面罩已經唔轉色了=[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chunhin312 於 2010-01-14 09:59 PM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angeltungbb 於 2010-01-14 09:34 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]